Nu sätter vi igång

Har kickstartat dagen med en dusch, och det fick mig att vakna på ett riktigt behagligt sätt, även om jag stod och halvsov de första minuterna, haha!
På schemat står nu att laga mat, idag blir det vårrullar med nudlar och lite sötsur sås och soya vid sidan av, riktigt gott. Sedan blir det att sätta igång och städa, har en känsla av att det blir som förra gången när jag stod mitt i natten och skrubbade kaklet i badrummet, hehe. Ska bli intressant att se hur min födelsedagstårta blir, jag gör den trots allt själv, och det är första gången så det ska bli skoj.
Wish me luck!

Kommentarer
söt säger:

åh vad gott det lät. här blir det fläskkorv med potatismos. inte fel det heller :) Vad blir det för ingredienser i tårtan?

2010-03-29 | 18:01:14 |
Johanna Sjöqvist säger:

Fan! Jag vill oxå vakna och känna att jag vill ta tag i saker och ting. Känna att jag gör något med dagen....

2010-03-29 | 22:24:14 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com