Nu är jag nog vuxen

Insåg tidigare ikväll att jag nog är vuxen nu, närapå min 22årsdag och allt. Vad som fick mig att inse det? Jo, min önskelista, som det tagit mig flera dagar att knåpa ihop. Jag hade så svårt att komma på något mer spännande än nya köksredskap. Hursom, här är listan jag skickade till min pappa.

-Neopreneklädda hantlar
-Presentkort på Stadium
-Presentkort på IKEA

Hantlar är bra att ha, honey har hantlar på 3 kilo men det blir alltför muskelbyggande för min del, jag vill bara ha 1 och 2kg. Stadium för att jag spanat in mig på ett par skor och kanske ett par träningsbyxor, och IKEA för att vi kommit in i en fas där vi sakta men säkert gör om lägenheten. Visst hade jag kunnat önska mig ett husdjur, men med bångstyriga honey i bilden så ser det ut som det kan dröja tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com