Jag är så slutkörd

Jag är så urlakad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag är så himla trött. För 2-3 kvällar sedan blev mitt tablettintag för högt, vilket slutade med att jag stod böjd över toaletten och kräktes som ett litet barn. Har sedan dess mått pyton, och efter att Micke har kollat lite på nätet så visade det sig att det kan ta 2-4 dagar innan tabletterna är helt ur kroppen, och därför mår jag uselt. Jag har ingen ork till något, jag kan knappt sova, och mitt humör svänger så enormt. Ena stunden kan jag sitta och nynna glatt, och nästa så är jag deprimerad och känner för att gråta. Har därför beslutat att jag hellre har ont och låter därför bli de smärtstillande, för jag orkar inte med denna karusellen, och jag orkar heller inte utsätta honey för det. Tacka gudarna att han är så förstående som han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com