En trevlig dag!

Lyckades bannemej somna om, men fick sammanlagt MAX 2 timmars sömn, så just nu är jag helt slutkörd. Hursom, vid halv tre så körde vi mot Mullsjö och kom fram hela, haha. Drack kaffe och åt lite kakor med Linda, Alex och lilla Lukas. Han är så otroligt liten och söt, och mer lugn liten bebis har jag aldrig sett i hela mitt liv! Vi fick även träffa deras urhärliga hund. Jag har hundskräck, men denna gjorde mig extremt lugn. Klappade den lite när vi först kom dit, och sedan följde hon efter både mig och Micke. När jag och Micke skaffar hund så vill jag personligen ha en sådan hund, den hade perfekt lynne för en skraj liten skit som mig.
Hade även med mig lite kläder till Linda som visade sig passa kanon, så jag har aningen mer plats i garderoben och hon några fler plagg, kanondeal!

Kommentarer
Linda säger:

Ja det var kul att ni kom ! :)



Vi får boka in en dag till så du kan få din chinos med. Gör väl en beställning nu i början i veckan

2010-03-19 | 21:21:15 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com