En sån dag

Gick upp vid tolv, fick faktiskt be honey håla tyst i ungefär 10-15 för jag vaknade med ett uselt morgonhumör, och möjligtvis en släng av PMS. Det är förunderligt, PMS är något nytt för mig, har aldrig upplevt innan i livet innan jag började få det för ett antal månader sedan. Väldigt förunderligt.
Blev att vi drack några omgångar kaffe och drog iväg och handlade. Otroligt skönt med lagom lite folk måste jag säga. Frustration när affären inte hade kakao (?!?!?!), detta är ändå tredje gången vi kollat. Vad fasen, vilken taskig butik har inte kakao?
Hursom, kom hem och fick för mig att prova något nytt, det vill säga fyllda paprikor! Inget jag gjort förut i mitt liv, men med lite pillande och jävelskap så gick det ihop, och smakade inte pyton. Det var faktiskt riktigt gott, om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com