Utmaning!

FEM DÅLIGA VANOR
1. Jag har ingen självdisciplin
2. Jag svär för mycket
3. Jag sitter för mycket vid datorn
4. Jag går aldrig och lägger mig i "lagom" tid
5. Jag skjuter på det mesta till i sista stund
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Att mysa med honey
2. Att laga mat till oss två
3. Att umgås med den "bra" sidan av min familj
4. Att shoppa
5. Att inreda
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. Rosa mjukisdress
2. Velourklänning
3. Träskor
4. Kärringtrosor
5. Benvärmare
FEM FAVORITSAKER
1. Min Calvin Klein-handväska
2. Mitt Guitar Hero
3. Laptopen
4. Min hallonhudkräm från TBS
5. Min plattång/locktång
Jag utmanar Felicia, Therése och Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com