Update

Idag har det varit en lång dag, en fruktansvärt lång dag. Somnade omkring sju på morgonen, vaknade vid elva igen. Ingen höjdare vill jag påstå. Jag och honey tog oss en promenad till affären och handlade lite ruccola, strössel och karamellfärg. Gjorde nämligen en omgång med provmuffins idag, blev fruktansvärt gott men det tog längre tid i ugnen eftersom jag valde att smälta 50g mörk choklad och ha i smeten istället för kakao. Inlägg med mobilbilder (suck) kommer i ett inlägg efter detta.
Imorgon kommer honeys pappa och hans bror Patrik och hälsar på, är lite av ett nervvrak eftersom jag är sämst på att träffa föräldrar. Kan bara hoppas på att jag gör ett gott intryck. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com