Handla mat innebär panik

Idag var jag och honey och handlade, något som är relativt smärtfritt. Relativt, inte helt smärtfritt. Men, det värsta är när man kommer till kassan. Man väljer en kassa och känner sig ganska nöjd med valet man gjort, man kollar på kundvagnen och inser att ja, jag får nog jobba på ganska snabbt när jag packar. Man lägger upp 40% på bandet, honey fortsätter medans jag packar. DÅ blir kön enormt lång bakom honom, alla ser sura och otåliga ut, och man kan nästan ana att de tänker att jag var då fan en långsam jävel på att packa. Det börjar med att man packar kylvaror tillsammans, grönsaker tillsammans osv, men slutar med ett hopplock på konserver, bröd, woksås och ett sammelsurium av övriga saker i en och samma påse. Detta är inte bara idag, detta är varenda jävla gång jag storhandlar. Fan.

Kommentarer
Sara säger:

Hur länge har du hållt på och vilken var din startvikt? Vad har du för mål? Är lite nyfiken för tkr det är kul att se vad det blir för resultat av olika metoder.



Det går åt rätt håll, inte i superfart men man får väl vara glad att det går neråt i alla fall :)

2010-01-25 | 19:00:09 | | http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com