Vi är shopaholics

Jag och honey fick fnatt idag, och shoppade loss! Vi började på Media Markt, honey har spanat in en TV ett tag, så det blev en 47" LED-TV från LG, superläcker! Sen drog vi viare mot mobilerna, där jag fick min födelsedagspresent en månad för tidigt, en LG KU990i Viewty, älskar den! Ovanpå det blev det en ny dammsugare, ett nyss spel till vårt PS3 Slim, och en BluRay-film till mig. Åkte hem och slängde upp TV:n, och insåg att vi behövde nya möbler.
Slängde oss in i bilen igen, och åkte till EM Möbler i Tenhult, som för övrigt har helt underbar personal, rekommenderas varmt! Anyhow, där köpte vi en ny TV-bänk och ett nytt soffbord, både i vitt. Vi svängde förbi Media Markt igen sen också och köpte headset och överföringssladd till min nya mobil, love it! Allt som allt gick det loss på ungefär 25.000, inte alltför farligt trots allt.
Men, inte är vi väl shopaholics? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com