Honey är underbar

Vaknade vid ett idag, och då var inte honey hemma, utan iväg med Hampus och kollade på bilar. Jag förstår inte varför, eftersom jag personligen är bil-kär i Saaben vi har. Hursom, han kommer hem med mat, och ännu en present till mig! Hur söt är inte den lilla katten? Den är så galet mjuk och gosig att man blir helt till sig!
Den får sitta vid sängen, så om jag blir arg på honey någon gång kan jag titta på dem och bli glad igen.
Fick ju ett hjärta igår, fick en liten mjukismus (ja, den jobbar som strippa vid stången till min lampa) för några veckor sedan, och så katten idag. Love it!
Tydligen så ska jag dessutom få en present till på alla hjärtans dag, jag är bra bortskämd som har en galet underbar sambo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com