Back to school

Kom hem för en stund sedan, och jag är helt slutkörd! Gick bra hos läkaren, var ju där för att testa min lungfunktion eftersom jag har astma. Fick veta att jag har väldigt dålig lungfunktion som utgångsläge, och sedan astma ovanpå det. Ska dessutom byta inhalator, till en som fyller alla mina behov. Den kommer kosta skjortan, men det får det vara värt.
Gick bra när jag kollade upp möjligheterna att plugga, så jag ska söka nu till hösten, så förhoppningsvis så kan jag få studera svenska, engelska, samhällskunskap och matte A. Fick rådet att läsa lite företagsinriktade kurser efter det, eftersom jag vill plugga till butiksledare på sluttampen. Går det bra så kommer jag börja i augusti, kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com