Vilka krukor?

Helgen som kommer ska vi städa balkongen, det vill säga att vi ska ta bort trallen och rengöra under, rengöra trallen och sen har jag fritt fram. Jag vill ha blommor, kryddor och växter på balkongen och till det behövs krukor. Honey hittade krukor för ett tag sedan som han gillade, närmare bestämt den här varianten. Ganska coola faktiskt!
Men så kom Biltemas katalog hem idag, och där har de 2 fiberclay-krukor som är helt underbara. Hittade dom inte på deras hemsida dock, men istället fann jag zinkkrukor som jag gillade väldigt mycket. Så frågan är; vilka ska man satsa på?
LED-krukan kostar 199, och de 2 zinkkrukorna likaså. Jag vill ju ändå plantera en massa så om man kör på LED-krukor lär det kosta skjortan. Vad tycker ni mina kära läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com