Ska jag också bli en klyscha?

Jag har funderat lite på hur människor blir och beter sig när de slutat röka, och är det bara jag som ser alla rökare bli ickerökande klyschor? Med klyschor menar jag sådana personer som jämt, JÄMT ska prata om hur lätt det är att sluta just när du tar en cigg, om hur snabbt din lungkapacitet hade återhämtat sig om du slutat röka i detta nu. Sådana som säger att när de var röksugna, så tog de en promenad för att bli av med suget. Vadfasen, låt mig röka ifred!
Dock är jag extremt skraj att jag ska bli likadan nu när jag slutat, för när det var som jäkligast kunde jag ta små promenader. Inte var det lätt att sluta och det är det heller inte nu, 24 dagar efter min sista cigarett, men jag kämpar.
Om jag blir en ickerökande klyscha, slå mig hårt och säg till mig att jag gör fel.

Kommentarer
Carla säger:

Sv: Ja den är superfin! Den finns på Gina Tricot och kostar 399kr! Hoppas du får tag i den! Lycka till!

2010-04-25 | 14:36:57 | | http://carlatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com