Shopping!

Gick ju upp tidigt med honey idag för att kunna shoppa för presentkortet jag fick i fredags. Tanken var att jag skulle köpa träningsbyxor av något slag, men jag har ju ett par svarta tights jag kan använda tills vidare. Hursom, detta fick jag med mig hem!
Ett par supersöta skor, som kommer passa extremt bra till mina korallfärgade chinos och även till jeans i sommar.
Rosavit tunn sjal, som även den kommer passa mina chinos extremt bra.
Har fått dille på ränder har jag märkt, så en randig tröja fick det även bli!
Vi var även på Rusta och kikade, och där fick det bli två par hantlar. Extremt bra att börja med 1kg.
Sedan när man inte är fullt så klen kan man ju börja med 2kg!

Kommentarer
Linda säger:

Kan ju medela att jag läste mailen idag och det stod att posten hade ett brev under leverans. Så då är paketet i Mullsjö så ska de bara lämna ut kvittensen :D

2010-04-04 | 17:58:10 | | http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com