Så tragiskt

Skrev igår om att jag tänkte träna iag, och vaknar upp till följande kommentar på det inlägget;
"Det är på tiden :D BIG BIG GIIIIIRL"
Hur tragisk är man inte som människa om man lägger en sådan kommentar? Inte bara att man ens lägger den, utan även gör det som anonym! Jag tar inte illa vid mig för jag är extremt nöjd som jag är. Jag tycker bara synd om personen som skrev det, för den personen är bara avundsjuk och lider av så taskigt lågt självförtroende att den måste försöka pissa på andra för att må bra själv. Mitt tips är att du tar dig en titt i spegeln, och skaffar dig lite stake, din jäkla patet. Och jag tillägger; jag ser ditt IP, din fega fan.

Kommentarer
Linda säger:

Ja, vissa människor förstår ju inte att avundsjuk står stämplat i pannan på dem när det försöker trycka ner någon eller gör något. Mycket tragiskt.

2010-04-07 | 07:21:45 | | http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com