Nytt i garderoben

Har ju som bekant gjort en enorm rensning i min garderob som slutade med att 3 ENORMA flyttkartonger med kläder som sedan blev till ett stort antal kassar med kläder som jag skänkte till en organisation som skickar det till bättre behövande.
Iallafall, jag har hängt lite på Helgon och sålt några plagg och bytt lite. Idag fick jag hem två läckra hoodies som jag älskar, och förhoppningsvis får jag hem ett armband och en svart spetströja, älskar det!
Och signaturen Söt, varför bloggar du inte själv? Hade varit intressant att läsa om vad som händer i din vardag!

Kommentarer
söt säger:

jag bloggar sen en vecka tillbaka. ska snygga till min blogg lite till.. sen ska du få länken :) kul att du vill läsa den!

2010-04-13 | 22:06:03 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com