Min nästa parfym?

Har sett reklam för DKNY's nya parfym Be Delicious Fresh Blossom, och jag tror den får vara nästa parfym på min lista. DKNY har alltid klockrena dofter som jag vet passar mig extremt bra, så denna är nog inget undantag. Just nu har jag ju White Musk från The Bodyshop som är riktigt grym, men den är det mindre än hälften kvar av, så man måste planera. Du hittar mer info om toppnoter och pris på följande länk;
http://www.vivamondo.se/dkny--be-delicious-fresh-blossom-eau-de-parfum-spray-p-25510.aspx?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Be Delicious Fresh Blossom, prepare to be mine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com