Jag hatar er Nordea!

Efter att ha löst saker på stan tänkte jag och honey att jag kunde skaffa konto på Nordea, speciellt som Micke bytte helt till det för ett tag sedan. Vi kommer innanför dörrarna, och möts av en tjomme i snygg skjorta som vi båda tror är en rådgivare. Personen ifråga har inte bara extremt dålig attityd, utan ljuger oss rakt upp i ansiktet och säger att man måste ha ett konto i ett halvår innan man kan få internetdosa, bankkort och dylikt. What the..?! Han säger åt mig att inte skaffa konto, utan säger att Micke kan skaffa Swedbank han med. Detta med mera slänger han ur sig innan vi väljer att gå därifrån.
Så JÄVLA dålig attityd, inte en chans att jag skaffar Nordea. Fy fan!

Kommentarer
Yvonne Johansson säger:

Mickes farfar sa alltid : "Dom ar sa D.....A dumma pa banken ! Var gang jag gar dit och fragar om jag far lana pengar sa fragar dom: "Vad har du for tillgangar ?" Om jag hade en massa pengar skulle jag val F...N inte vara dar och krusa dom !?

2010-04-22 | 18:30:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com