Jag är inte superewoman

Försökte nyss väcka honey nu vid klockan tre då vi behöver handla för den kommande veckan. Han blir givetvis sur, och säger att han vill sova mer. Det som gör mig irriterad är att han tror att två timmar räcker gott och väl för att han ska kunna sova mer, för att vi ska hinna handla och att jag ska hinna laga mat, innan klockan är fem! Det gör mig så frustrerad att han inte inser att matlagning tar tid, energi och kärlek, att inhandling av mat för veckan tar minst 1 timme, och ovanpå det vill han sova minst 2 timmar till.
Honey tycks tro att jag är en superhjälte med grymma krafter, men där har han fel. Jag är bara jag, och jag är purken.

Kommentarer
JOAKIM. säger:

sv: hur kan man byta göteborg mot jönköping? vansinne ;)

2010-04-30 | 16:06:44 | | http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com