En underbar lördag

Mormor ringde innan och frågade om hon och morfar kunde komma på lördag, och givetvis fick dom det! Jag har turen att ha en väldigt bra, underbar och förstående mormor och morfar. När jag var yngre och satte mig själv i skiten, så var hon den som ställde just det frågorna som man inte villa höra, den som berättade för en hur det var för att man skulle börja tänka.
Jag kanske inte uppskattade det då, men såhär i efterhand är jag lycklig. Att hon gjorde som hon gjorde gjorde att jag är mycket av den jag är idag och att jag nått denna mognadsgraden. Även när jag var riktigt otrevlig så fanns de där och vek aldrig från min sida.
Visst, ibland hoppar jag runt som en femåring och tycker att gatkritor är underbart, men jag är också vuxen. Tack mormor och morfar för att ni är de ni är, och för att ni alltid funnits för mig även när jag betett mig illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com