Spaghetti Bolognese och total lycka

Nu sitter jag här i sängen, smått uttråkad, slösurfar men är så glad.

På torsdag ska vi hämta alla mina saker i Göteborg! Har under tidens gång gjort mig av med möbler osv, så det är 95% kläder som ska hämtas. Ska bli så fruktansvärt SKÖNT att kunna ha på sig vad man vill utan att vara begränsad! Sedan att jag får tag i alla mina örhängen, halsband och armband från Baglady och SNÖ osv, det är ju ingen liten bonus.
Tidigare idag lagade jag ju middag för oss tre, nedan är en lite halvsuddig bild, ber om ursäkt för den usla kvaliteten men det blir lätt så när man är i full gång och känner sig smått stressad.Ville ju trots allt äta upp innan Top Model började, vilket jag gjorde, hur kanon som helst! Sedan diskade Micke, min lilla going :D
Min hyfsat enkla men ack så goda spaghetti bolognese, med massor av vitlök, vårlök och rödlök, pesto, krossade tomater, basilika, soja och en gnutta mjöl för att binda upp det hela och ge det en fastare konsistens, tillsammans med fullkornspasta!
Hoppas att ni alla får en toppennatt/morgon/whatever. Puss! <3

Kommentarer
Frida säger:

Haha ja det är värsta segt ju! Men det är typ som ett beroende nu, måste verkligen se uppdragen och vem som åker ut i slutändan :P

2009-09-21 | 18:17:42 | | http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com