Dreamhack Och Stekt Potatis

Idag har det varit väldigt lugnt hittills, vaknade omkring två (illa, men jag somnade vid sju-åtta) och fick väcka Micke omkring fyra. Hann hade jobbat hela natten, så det fick jag väl acceptera ;)
Sedan satte jag igång med matlagningen, stekte potatis, och kalkonkorv. Kalkon är ju det mest fettsnåla köttet som man kan hitta i en vanlig affär, så det var ju skönt att inte vara helt hopplös när det kom till det, haha!

Sökte till Dreamhack igår också, sökte till försäljning precis som i somras, då hade jag nattpasset, dvs. 00.00- 08.00, slitigt, men herregud vad skoj man hade, och vilka härliga muppar som kom förbi, både deltagare och arbetare. Jag och Micke ska prata om huruvida jag ska söka som TA (TeamAnsvarig) för försäljning, jag vill det väldigt gärna, men då försvinner väldigt många timmar av dygnet, timmar som jag kan använda till jobbsökande osv. Men ja, vi får se hur det går!




Kommentarer
sandra säger:

sv: ja eller hur! man kan ju undra om det är så viktigt att bli känd?

Kunde liksom inte hålla käften längre! sånt där gör mej så förbannad!

2009-09-18 | 17:20:25 | | http://hotstuffbysandra.blogg.se/
linda säger:

varför kan inte min gilla potatis :( typ det enda jag tycker är gott nu ju ! ;)

2009-09-18 | 17:46:27 | | http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com