Vilken kanondag!

Nu är vi nyss hemkomna från Mullsjö och vilken dag det har varit!
Min dag fick bästa möjliga start med frukost på sängen som min kära baby hade gjort, så jäkla underbart! Sen lagade vi mat, gjorde oss iordning och åkte till Mullsjö för att fira Madde!
Vi åt lite tårta (minns inte namnet, pinsamt!) drack kaffe och pratade. Sen satte grabbarna sig vid datorn och höll på med obegripliga saker, men de hade nog skoj, haha! Jag och Madde kollade på Idol, pinsamt hur dåligt de flesta sjöng faktiskt, men Calle är min favorit om man ska ha någon.
Sedan rökte jag pipa, och höll på att skratta ihjäl mig, kändes så jäkla komiskt bara, haha! Fick med mig lite filter och tobak så nu ska jag försöka mig på den ädla konsten med att rulla egna cigaretter, fr se hur missbildade dom blir, resultatet lägger jag såklart upp här!
Nedanför är en liten bild på den antagligen sötaste lilla katten i hela världen, Vanja!
Allt som allt en riktigt rolig och sjukt trevlig dag, superskoj!
Puss! <3

Kommentarer
Madde säger:

Vilket sött kort på lillgumman! Har du rullat någon än? Längtar till Göteborg, se nu till att spara pengar ;) Hade as kul igår, det får vi ta och göra om snart igen! Kraaaam*

2009-10-10 | 20:53:14 | | http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com