Vilken dag!

Det har varit en jäkla lång dag måste jag säga. Vaknade vid elva, somnade vid fem på morgonen så man var ju hyfsat seg.
Duschade, fixade mig, och sen åkte jag och Hanna in till stan. En sväng på baken, sen biblioteket och fixade lånekort och lånade 3 böcker som jag ser fram emot att få läsa. Letade efter Karin Boyes "Kallocain", men det fanns inte inne. Synd, eftersom det är en av mina absoluta favoriter.
Snabb sväng på McD, och sen fick vi springa till bussen. Kom hem, åkte och handlade, lagade kycklingsallad med lite pasta, mums!
Nu har jag städat som en idiot, diskat, och plockat ihop tvätt. Tvättade älsklingens alla kläder igår, idag är det dags att tvätta allt mitt, fy fan vad lång tid det kommer ta!
Imorgon ska vi iallafall in till stan igen och köpa lite leggings och tjockare strumpbyxor, så skönt att ha i vinter till en snygg tunika, tack älskling för pengarna!
Gjorde som sagt lite tvålar igår, blev ganska fint tycker jag!
I det guldglittriga lövet är det en groda, den råkade hamna upp och ner för att jag inte tänkte ordentligt, haha. I den silverglittriga stjärnan är det ett hjärta av tvål som jag gjorde innan med. Riktigt skoj!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com