Powerking White Cola Och Brutal Start På Dagen

Jajemänsan, nu sitter jag här, helt klarvaken och har varit det sen klockan tio.
Klockan tio ringde det på dörren, öppnade yrvaket dörren, för att se en man och en yngre kille i arbetskläder, och mannen klämmer ur sig ett hurtigt "Vi är här för att byta era filter!". Han var så klämkäck att jag bara ville döda honom. De kliver in, för att se Hanna sovandes på golvet, de ursäktar sig och säger att de kommer tillbaka senare. Då var man redan hysat vaken, så man kunde lika gärna fortsätta vara vaken. Usch!
Nu sitter jag iallafall här och dricker en Powerking White Cola till "frukost", ska spela några bord, och kicka lite ass. Jag har bannemej blivit bra på poker!
Sedan ska det lagas kyckling schezuan med ris, mums som fan!
Puss alla! <3

Kommentarer
Madde säger:

Tja! Vart har du anmält ditt intresse för mobilen? Jag trodde bara att den fanns på phonehouse.se

2009-10-21 | 14:11:35 | | http://ilovegabriel.blogg.se/
Madde säger:

Jaha, vad bra! Jag ringde till phonehouse i måndags för att höra när de skulle komma in i lager igen och han jag pratade med sa att de redan hade kommit, de hade bara glömt att uppdatera på deras internet sida! Verkligen världens snyggaste mobil :)

2009-10-21 | 14:36:20 | | http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com