En härlig utgång!

Jag börjar med att be om ursäkt för eventuella stavfel; ty alkoholen har nått mitt intellekt. Uhm, lol.
Well, det har varit en lång dag. Började med att jag och Micke åkte till A6 och shoppade, blev min UNDERBARA pälsjacka som passar mig så sjuuuuukt bra, och 3 par skor! :) Ett par vanliga fur boots, ett par lågskaftade beiga skor som faktiskt min älsklihg pekde ut, och ett par svarta klackar med underbara NITAR, love it!
Sedan en snabbis på systemet, och sen hem och åt lite. Sen kom Hanna hem, med klarröd hårfärg (underhåret ska ju färgas imorrn! ) och två superfina och underbara glas från Kosta Boda till mig och honey, älskar dig gumms!
Sedan förfestade man, superskohj att ha Gabbe, Madde, Hanna, Hampus smått, och honey i mitt sällsap, så skoj. Drog vidare till Harrys, drack och hade superskoj!
Nu är Hampus iväg med jobbkompisar, Hanna är och knullar antagligen en norsk, medans jag och Micke sitter här och njuter av lugnet. Små bilder från ikväll kommer imorrn!
Love ya, puss! <3

Kommentarer
GODIS!Drogen säger:

svar från min blogg: Jag förstår inte varför man egentligen ger så mycket av sig själv. när folk ändå vänder ryggen till. Ibland känns det som de inte ens vill lyssna. Det är som ett slag i ansiktet som inte går att beskrivas med ord :(

2009-10-24 | 04:14:58 | | http://godisdrogen.blogg.se/
Hanna säger:

HAHAHAHA!!!! Fy fan!!!!

2009-10-24 | 15:29:28 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com