Brand i huset idag

Helt galet! Idag omkring klockan fyra så började det smälla som fan i trapphuset, jag tänkte att någon kanske skulle flytta, men tog mig en kik genom titthålet ändå. Vad ser jag då, om inte en massa brandmän och ambulanspersonal!
Brandmännen är i full gång med att slå in grannens dörr med en bräcka så att hela huset skakar, och ljudet är öronbedövande. Micke vaknar till fort som fan, kollar med brandmännen så det är ok, så att vi inte behöver sticka ut ur huset. De lyckas inte bryta upp dörren med bräckan, så de går igång på dörren med kofot och bänder upp dörren. Hela trapphuset luktar fortfarande brand och allmän skit.
Detta är vad jag såg i titthålet, sorry för dålig bild!
Syns inte på bilden hur illa det är, men betongen kring dörrkarmen är intryckt, låset är helt trasigt, karmen likaså. Helt galen start på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com