Aschberg och blondinfittorna

Ok, jag har en känsla av att hyfsat många, inklusive mig, bara inte kunde låta bli att zappa in på kanal 8 nyss eftersom Kissie, Dessie och den där andra blondinjäveln skulle vara med.
Och kom igen, vi ville ju att de skulle tabba sig så att vi skulle kunna snacka än mer skit om dom.
To be honest, så tyckte jag inte att det var så märkvärdigt. Den sista blondinfittan satt mest och höll käften, och jag har en känsla av att det var bra. Kissie roffade åt sig all uppmärksamhet genom att konstant öppna käften. Smart drag till viss del, men jag vill bara strypa henne när hon öppnar käften, en mer självgod och ful jävel får man leta efter.
Dessie dock, henne skrattade jag gott åt. Hon klämde bara ur sig några "Ja, typ" och "Öööh", och när Aschberg pratade om annat så satt hon som ett frågetecken och undrade antaglitgen vadfan de fina orden betydde.
Tragiskt. De tycker de är A-kändisar, synd bara att de inte inser att det var till för att förlöjliga dom.
Vad är din åsikt?
Puss! <3

Kommentarer
SWEET KAYLEE säger:

Jag tycker Kissie gjorde rätt bra ifrån sig. Hon visar klart och tydligt att hon inte är samma person i bloggen och på riktigt. Men småtjejerna är ju precis lika dana i verkligheten som i bloggen. Dom säger att dom är mognare på riktigt men det är dom ju inte.

2009-10-27 | 21:51:17 | | http://sweetkaylee.blogg.se/
Anonym säger:

Kissie är grym

2009-10-28 | 10:44:04 |
Hanna säger:

Dom är lika blåsta heeeela högen :-D

Men jag däremot , jag är grymmare än dom alla tillsammans ( inte så svårt att slå iofs )



Puss gumman <3 Och du , Glöm inte att läsa mina inlägg om singelliv och sex.. maha!!

2009-10-31 | 14:40:41 | | http://singelmensokande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com