6 månader idag!

Idag har jag och min kära sambo varit ihop i 6 månader, och sambos i ungefär 3 månader. Hittills har vi bara myst och ätit lite bakismat, nu ligger han dock på soffan och sover smått, men det kan han behöva.
Att vi lyckats så bra hittills är nog att vi är så brutalt ärliga mot varann, tycker vi något, så säger vi det. Ärlighet är en stor bit i ett förhållande, för att det ska kunna funka i det längre loppet. Postar en bild som jag tog igårkväll när vi hade rökpaus i dansandet på Centrum, gud vad skoj jag hade!
Mer om igår kommer i ett inlägg sen, det kommer handla lite om fyllemat, om hur någon slog någon, en lång promenad hem, svarttaxi, och blåsor på fötterna!
Puss! <3

Kommentarer
Viktoria ♥ säger:

sv: hih, så bra då! :) tack tack =)

2009-10-03 | 19:21:03 | | http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com