Vittna i rätten

Stalkern eller vad man ska kalla han som har trakasserat Hanna nu det senaste är körd.
Hanna var hos polisen och anmälde honom idag, särskilt som han har uttalat hot mot Linnéa, Hannas dotter. Hanna vill att jag ska vittna vilket jag givetvis kommer att göra, det är ju sjukt läskigt hela alltet.
Har dock vittnat innan några gånger, så det är ju åtminstone något jag kan och vet hur det går till.
Idag var vi och handlade, det var som alltid en pärs eftersom vi aldrig riktigt kan komma överens jag och min karl, haha! Varje gång känns det som man ska förse ett fotbollslag med mat i ett halvår, jag slutar aldrig förvånas över mängderna mat man hinner smälla i sig.
Nu sitter jag med lite choklad, och en liten flaska julmust och bara njuter.
Puss! <3

Kommentarer
Madde säger:

Vad är det han har gjort? Puss&Kram

2009-11-17 | 00:51:16 | | http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com