Mumsfilibabba!

Nu kommer lite utlovade bilder, och förlåt igen för att jag segat så. Har haft en jäkligare vecka än normalt (ångest över att man inte kan hitta ett värdigt jobb) så därför har jag inte bloggar fullt så mycket som vanligt. Anyhow!
Mitt nya favoritmärke i te som heter Harris, helt underbart gott!




Sorten Wild Obsession bir lilarosa i färgen, och smakar helt underbart! Det tillsammans med några Brago Choklad, och en usel kväll är räddad!




Jag råkar ha världens bästa sambo, som är världen bästa på att göra supersöta saker för mig. I helgen bakade han kladdkaka till lilla mig, jag lärde honom hur man "pudrar" ut florsocker också, detta är det supergoda resultatet, tack honey! <3


Hoppas att ni alla som läser röstat på mig!
Puss! <3

Kommentarer
Nina säger:

Tack för din kommentar, kul att du vill vara med i "debatten" även om vi inte tycker lika.



Trevlig sambo. Grattis!

2009-11-10 | 20:08:40 | | http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com