Låt hatet flöda

Ok, hata mig om ni vill, men jag måste skriva ett kort inlägg och kärlek.
Idag, den tredje november, så har jag och min honey varit ihop 7 månader! För 7 månader sedan hämtade han mig i Göteborg klockan sju på morgonen.
Allt började natten mot tredje april. Jag gick in på Lunarstorm (!!!) för att sprida lite hat och allmänt äckel, något jag tycker är skoj, och nästan njuter av. På något sätt börjar jag prata med en kille, som visar sig heta Micke. Han jobbade natt, men ändå så skrev vi en hel del fram och tillbaka. Till slut bestmde vi att så fort han slutade jobba, så skulle han åka från Jönköping till Götborg och hämta mig.
Sagt och gjort, strax efter klockan sju går jag nerför andra långgatan, och ser honom på avstånd. Sjukt söt, inte illa alls!
Vi åkte till Jönköping, lagade mat, drack lite, och hade skoj. Dagen efter körde han mig tillbaka. Han åkte och hälsade på sin bror, som bor i Göteborg. Under tiden sms:ade vi och hade oss, och vi bestämde oss för att jag skulle åka med honom tillbaka till Jönköping igen.
Efter det åkte jag varje helg med tåget till Jönköping och hälsade på, och vi beslöt oss att betrakta oss som ett par.
Nu, sju månader senare, är vi sambos, och har det underbart.
Micke, jag älskar dig!
Puss! <3

Kommentarer
Madde säger:

Gulligt :) Ni är verkligen söta tillsammans! Det var intressant att läsa hur ni blev ihop.

2009-11-04 | 02:48:41 | | http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com