Läkarbesök och jobbsök

Det första jag gjorde när jag vaknade imorse (förutom att blogga såklart!) var att skicka in en ansökan om ett jobb som servitris på en restaurang, verkade väldigt bra måste jag säga. Hoppade in i duschen, och precis när jag klivit ut ur duschen hör jag mobilen ringa. Springer som en galning och hinner precis svara, då är det bara Droppen i Nordstan i Göteborg som ville ha lite blod av mig, de gillar mitt blod där, haha!
Tdigt imorgon, kl. 8.30, ska jag till läkaren. Inget jag direkt ser fram emot, har ingen läkarskräck, tycker snarare att det är onödigt att uppta deras tid om man inte ligger för döden ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com