Jag är en dålig människa

Jag glömde helt att lägga upp bilder från igår, jag är hemsk! Anyhow, här kommer dom!
Hade lockigt hår igår, ganska sött om jag får säga det sjäv
Såg en död skata i en lagerlokal, barnslig som jag är så tog jag ett foto, haha
Köpte ny tändare, han på macken utgick väl från blondin= älskar rosa, lol
Fick min julklapp igår av min honey, GH 5! <3
(Outfit; Jeans från H&M, linne och kofta från Serious Sally, kavaj från H&M, och svarta uggs)
Min andra kärlek förutom min honey <3

Kommentarer
Madde säger:

Vilka fina bilder på dig, du passar verkligen i lockigt hår :) Hoppas allt är bra med er! Hälsa Micke! Puss & Kram

2009-11-26 | 23:17:02 | | http://ilovegabriel.blogg.se/
Madde säger:

Ja, de är jättegoda! Glykos köper man på apoteket och pepparmintsolja finns på ica :)

2009-11-27 | 00:46:36 | | http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com