En säck med skit

Hade ställt larmet på klockan tolv idag, försöker få lite mer normala vanor så att säga. Mådde ganska halvkrasst igår, och ännu värre idag.
Lyckades hursom boka tid hos läkare igår, ska vaccinera mig nästa vecka, och den 25 november ska jag till läkare igen för en massa saker; Förnya mina 3-4 olika recept, kolla knölen i bakhuvudet, kolla om mina leverfläckar är farliga, och kolla om jag kan få de där pillrena mot rökning.
Det finns en variant av piller mot rökning, så som Antabus funkar mot alkohol. Tänkte rådfråga läkaren och se om det kunde vara något för mig, jag behöver sluta röka både för min och Mickes skull, men har inte viljekraften what so ever.
Nu är honey iväg och hämtar mat, underbara honom som gick med på McDonalds. Är alldeles för seg och kass för att orka laga något idag, det är nästan skandal ;)
Har DU vaccinerat dig än?
Puss!

Kommentarer
Madde säger:

Piller mot rökning, det lät intressant! Jag har vaccinerat mig. Jag fick jätteont i armen 3-4 dagar + att jag fick feber samma natt som jag hade tagit sprutan men den försvann redan nästa dag!

2009-11-12 | 17:41:46 | | http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com