En mini-tour hos mig

Jag tänkte i dagarna ge er en liten mini-tour hemma hos mig (oss) så att ni får en liten insyn i hur vi bor, och vilka små vanor vi har!
Vi kan ju börja med frukosten, en av mina vanor som är underbart god! Om man är igång och tränar, så är ju träning innan frukost att föredra enligt mig.
Denna frukosten är enkel; innan du går och lägger dig lägger du några frusna hallon i en skål, som du låter tina i kylskåpet över natten. På morgonen när du ska äta så skivar du melon och häller i skålen. Färdigt att äta, supergott och supernyttigt!
Bland det viktigaste i mitt liv är min låda bredvid sängen, där har jag det mesta som betyder något.
Längst in en liten låda med diverska småsaker, ett par Koss-lurar som jag använder om jag sitter med laptopen i sovrummet. Fortsättningsvis en stor låda med öronproppar, eftersom honey kan vara en pina när han sover.
Sen har jag några tidningar, 3 böcker, en liten ask med örhängen och dylikt. Sen har jag Hello Kitty-hudkräm som honey använder när han masserar min rygg, och så har jag min hudkräm från Body Shop som jag älskar!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com