Satan i gatan

Skönt att man fått sådan respons på gårdagens inlägg, och skönt att det inte bara är jag som faktiskt skrattar åt honom. Jag menar ju det att visst kan jag vara otrevlig, men jag visade fint att nej, att skriva med dig är inget jag är intresserad av, och jag finner det inte lämpligt heller eftersom jag har sambo.
Men att svära åt mig, kalla mig bitch och respektlös, då kan man ju undra vem som får minuspoäng i respekt? Att inte kunna hantera ett nederlag är bara skrattretande. Väx upp och ta det som en man.

Kommentarer
Emily säger:

Akta så att han inte anmäler dig för det här också! ;)



Nej, men jag håller med dig fullt ut. Han är en barnrumpa! Men det märks, annars skulle han väl inte ragga runt på Facebook.



Tack, det var snällt sagt! :)

2009-12-15 | 12:10:22 | | http://emilychriro.blogg.se/
Emily säger:

Haha, försök du bara. Jag barrikerar redan nu dörren med kuddar, stolar och bord. Försööök bara!



Hoho! :D

2009-12-15 | 12:26:12 | | http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com