Oh, the pain!

Var hos min slutaröka-coach innan, kan berätta att det var ett helvete att gå dit i snön när man har uggs på sig. Hursomhelst om jag dit, hon var grymt trevlig, och vi har satt som mål att jag ska vara rökfri till min födelseag, vilket jag tycker är helt rimligt. Vi vart färdiga, och jag kommer precis utanför entrén. Vad tror ni händer, om jag inte trillar? Jag går från stående till liggande på millisekunder, mobilen och handväska uppe i luften, men armbågen, röven, och handflatan fick ta allt stryk. SATAN vad ont det gjorde, har fanimej ont i röven än.
Det som var bra dock var att det gick förbi folk när jag trillade, och varenda kotte stannade upp och kollade så att det hade gått bra och frågade om jag behövde hjälp upp! Det är nog inte helt kört för mänskligheten än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com