Lär känna mig!

Jag kom nyss på en tragisk sak...
Jag har ju för fan aldrig presenterat mig för er, mina underbara läsare! Så här kommer lite mini-fakta om mig, enjoy!
Jag kom nyss på en tragisk sak...
Jag har ju för fan aldrig presenterat mig för er, mina underbara läsare! Så här kommer lite mini-fakta om mig, enjoy!
  • 21 år gammal, fyller år 1 april
  • Vet inte min ursprungliga hårfärg, har inte sett den på 5-6 år166 lång/kort
  • Melerade ögon, dvs jag har ALLA färger
  • Rocker/metalbrud ut i fingerspetsarna
  • Sambo med min love sedan juni 09, vi blev ihop april 09
  • Har blivit tagen av polisen för fylla men snackat mig ur situationen
  • Har blivit tagen av polisen när jag imiterade Gollum på McD's disk på fyllan
  • Suttit i fyllecell i Danmark och Holland
  • Är astmatiker OCH rökare
  • Är en jävel på att laga mat och att baka
  • Är ganska (?) bra på att sjunga
  • Är en jävel på Guitar Hero
  • Undrar du något, så kan du alltid fråga!

Kommentarer
Elin säger:

Du råkar inte ha nån video på Gollum? =P

2009-12-12 | 12:28:22 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com