Jag ska kidnappa tomtens nissar

Jag har kommit in i en såndär baka-period, både på gott och ont. Fördelen är ju givetvis att man har nästan alltid något gott och nybakt hemma, stort plus! Nackdelen är att man klockan tre på natten kan få för sig att nu jävlar i min lilla låda ska jag baka lussebullar!
Like, what the fuck?
Gjorde middag innan, fixade, förberedde och lagade köttfärssås med pasta i över en timme, diskade innan dess, diskade under tiden, diskade efter, och sen så satte man igång och preppade lussedegen, diskade igen, gjorde lussekatterna när degen jäst färdigt, och gissa vad jag gjorde sen? Alldeles rätt, jag diskade. Ugh!
Att vara "vuxen" har sina nackdelar ibland.

Kära Tomten, jag vill ha en diskmaskin i julklapp, annars jävlar tar jag dina nissar som gisslan, och dödar dem en efter en tills jag får min vilja igenom.
Du vet att jag menar allvar.

Kommentarer
Linda säger:

Haha, du är ond :)

2009-12-09 | 21:41:04 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com