Ingen sömn

Har knappt fått någon sömn inatt, och jag vet inte riktigt varför. Mina underbara läsare, ni får ursäkta att jag inte uppdaterar så mycket idag, jag är helt slut. Mycket planering ska till för denna och nästa vecka, ska röntga huvudet imorgon och förhoppningsvis är det inget farligt.
Nästa tisdag bär det av till läkaren igen, då är det till min slutaröka-coach, ska bli skoj och se hur det går, om jag har tur så får jag medicinering också. Ovanpå detta har man ett hem att sköta om, dvs disken ska skötas, tvätten ska göras, man måste dammsuga, hålla ordning, laga mat, you name it! Sedan ska man dessutom söka jobb, ja det blir en hel del till slut. Nästa vecka ska vi storhandla med, måste göra en inköpslista som för en gångs skull är komplett, men tycks alltid missa något.
Snart är det jul också, jisses vad tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com