Enkelt tips för fastare bröst

Ok, vi kan börja med att ni lovar att inte lyncha mig om detta inte funkar för er, ok?
Så, detta är något jag delvis läst på smått om, och delvis är det självupplevt. När jag hade ungefär B-kupa när jag var yngre, så var inte mina så fasta som jag hade velat. Jag läste någonstans att brösten egentligen inte är gjorda för att vara i BH. Sagt och gjort, jag valde att strunta i BH så mycket som möjligt. Detta gör att bröstmusklerna "tränas" av sig själva.
Mest blir det ju att man går utan BH när man är hemma, eftersom det inte alltid passar sig att skita i BH ute bland folk. Anyhow, nu har jag ungefär D-kupa, och jag är fruktansvärt nöjd med dom dessutom! Detta resultat hart jag personligen nått genom att strunta i BH 50% av dagen.
Värt ett försök, eller hur tjejer?

Kommentarer
Bob säger:

Mycket bra förslag, bröst mår verkligen inte bra i BH. Och BH:n ska ABSOLUT inte vara på under natten.



Kille som jag är har jag förstås ett önskemål om att fler tjejer ska gå utan BH utanför hemmet också ;-) Dessvärre är det många killar som inte kan undvika att stirra, så jag förstår att väldigt få gör det :(

2009-12-05 | 18:13:06 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com