En lång och jävlig dag

Vaknade vid elva idag och gick upp, fixade lite här hemma och la mig med honey och sov en liten stund igen. Sedan bar det av till A6, vi köpte lite småsaker som vi behövde, bl.a så fick jag ett par fårskinnstofflor så jag slipper frysa om fötterna, tack honey! <3
Visst är jag söt i mössa förresten?
Sedan åkte vi och STORhandlade. Var tvungen att ha stora bokstäver där, för det är helt sanslöst hur mycket det blev. Landade dock bara på 1500 kr någonting, så helt överkomligt med tanke på hur mycket mat. Vi ska ju göra skinka, egna köttbullar, Janssons, rödbetssallad, mimosasallad och en massa annat. Ovanpå det ska jag dessutom göra rocky road fudge, så jäkla underbart gott! Tänk er bara, jag köpte ett kilo mörk choklad för att kunna göra mycket julgodis, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com